Nové studijní programy na FF UP, na které se lze přihlásit do 30. 6. 2024

Pátek 10. květen 2024, 16:56

Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci otevřela nové studijní programy, na které si lze podat přihlášku do 30. června 2024:

 

 

Management v kreativních odvětvích (kombinované magisterské studium)

Profesně zaměřený studijní obor je zaměřen na management, ekonomiku a marketing dynamického sektoru kulturních a kreativních odvětví. Jde o ideální příležitost pro kvalifikační růst současných a budoucích producentů, manažerů neziskových organizací, zakladatelů start-upů, ekonomů, kurátorů a řídících pracovníků v institucích hudební, divadelní či audiovizuální tvorby a distribuce i profesionálů v médiích. Podstatnou část studia tvoří atraktivní praxe a odborná reflexe kulturní produkce.

 

 

Jazykovědný analytik (prezenční bakalářské studium)

Profesně zaměřený studijní obor reaguje prostřednictvím lingvistického pohledu na aktuální trendy ve vývoji technologií, na postupující digitalizaci a nástup umělé inteligence. Připravuje budoucí absolventy na pokročilou práci s daty, správu a řízení logistických systémů a kreativní analýzu různých typů jazyka. Široké uplatnění se nabízí všude tam, kde je vyžadována analytická schopnost: Od komerčního sektoru, PR, marketingu a médií až po boj proti dezinformacím či forenzní analýzy pro instituce národní bezpečnosti. 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)