Kurz finanční gramotnosti

Kurz finanční gramotnosti pro širokou veřejnost

Osobní finance představují dynamicky se měnící oblast tvořenou vztahy, do kterých vstupujeme při dosahování našich finančních cílů a kontaktu s finančními institucemi. Aktuální ekonomická situace i nové produkty finančního trhu, resp. změny pravidel těch stávajících kladou nároky na péči o naši finanční gramotnost. Cílem kurzu je zlepšení znalostí a dovedností posluchačů v oblasti výběru finančních produktů, cenové gramotnosti, finančního plánování a dalších finančních souvislostí.

V rámci jednodenního kurzu budou probrána následující témata:

  • Zásady osobního/rodinného rozpočtu
  • Tvorba finančního polštáře a kritické myšlení
  • Finanční produkty určené na zajištění bydlení
  • Příprava vlastních finančních prostředků na stáří
  • Inflace a měnový kurz

Hodinová dotace kurzu je 5 hodin výuky. 

Termín konání: středa 9. dubna 2025, 13:00 - 17:00

Elektronická přihláška je k dispozici na https://czv.upol.cz/cs/registration/3944/detail/terms

Místo konání: Katedra ekonomických a manažerských studií FF UP v Olomouci, Křížkovského 12

Cena kurzu: 1 600,- Kč.

Odborný garant kurzu:
Mgr. Ondřej Kročil, Ph.D.
e-mail: ondrej.krocil@upol.cz

Kontaktní osoba na ICV FF UP
Branka Čačkovićová
e-mail: branka.cackovicova@upol.cz
tel.: 585 633 654

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)