Mgr. Hana Owsianková

Avatar
Contact

585633022, 737229005

Děkanát - vedení FF UP

Filozofická fakulta

Křížkovského 10

4.59

Projektová manažerka

Selected publications
Owsianková H., Kučera O., Faltýnek D. O příbuznosti lingvistiky a biologie. Studie z aplikované lingvistiky. 2020. (ČLÁNEK)
Owsianková H., Faltýnek D., Kučera O. Genetic analysis of all cabbage and related cultivated plants using Bag-of-words model. Linguistic Frontiers. 2019. (ČLÁNEK)
Kučera O., Faltýnek D., Owsianková H., Šamajová K., Čižmárová R. Návrat čínského zelí do Evropy: o původu druhů. Nový Orient. 2018. (ČLÁNEK)
ČLÁNEK
Faltýnek D., Owsianková H., Lacková Ľ. Once again about the hapax grammar Epigenetic Linguistics. Linguistic Frontiers. 2020.
PROJEKT
Kupka M., Dolejš M., Charvát M., Manková D., Malůš M., Skopal O., Owsianková H. Inovativní přístupy k prevenci a léčbě závislostního chování s využitím techniky omezené zevní stimulace. OPJAK_1P_2P_1 Společenské vědy. 2024.
ZPRÁVA
Ryšavý D., Dopita M., Kubátová H., Gabal I., Šotola J., Novosák J., Pavlas T., Klimparová D., Tzurna A., Dorčák M., Holík M., Holík L., Macháčková L., Sukeníková E., Owsianková H. Analýza stavu digitální infrastruktury a jejího systémového a udržitelného financování v ČR, návrhy budoucích opatření. 2023.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)